piątek, 24 sierpnia 2012

T-shirt with fame

Hej kochani! Dziś krótki pokaz, jak osiągnęłam fajny efekt projektu nadruku na t-shirt :) Jeśli myślicie sprezentować komuś koszulkę z jego własnym zdjęciem, bądź fotką idola tudzież innego ulubieńca, a nie chcecie by był to tylko "prostokąt na klacie" to mogę ułatwić Wam zadanie ;)


Jestem w trakcie wykonywania zamówienia, drugie jest już online (zobacz) :) Na początku logo wyglądało tak:

Zamówienie zostało bardziej sprecyzowane, i powstało coś takiego ;)

Ostatnie poprawki i....

Także jak widać, da się ze mną dogadać :D Pozdrawiam Was i życzę udanej końcówki wakacji :)

12 komentarzy:

  1. Przepiękny nagłówek! :))

    A grafika na koszulkę też świetna... Na pewno się do Ciebie zgłoszę za jakiś czas z prośbą o graficzkę na koszulkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :>

      Szykujesz coś dla kogoś? :)

      Usuń
    2. Być może. :) Tylko jeszcze nie mam konkretnego pomysłu. :D

      Ale pomożesz, prawda? :)

      Usuń
  2. świetny pomysł z tą koszulką! ja również będę się zgłaszać bo cudownie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nagłówki :) Będę używać oba.

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym Twoim pomyśle na koszulki ♥_♥ !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł genialny na koszulkę, nagłówek delikatny i kobiecy super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry pomysł na bloga ! Niestety nie każdy ma talent graficzny :) Miło że chcesz robić to nieodpłatnie

    OdpowiedzUsuń
  7. w życiu bym nie wpadła na to, że to może być tak proste, w sensie sam pomysł ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne rzeczy tworzysz jeszcze raz dziękuje !

    OdpowiedzUsuń